Chleb na diecie?

29 sierpnia 2015 | Tagi: , ,

Chleb na diecie? Ci, którzy się odchudzają kilka manewrów robią niemal automatycznie. Na początku rezygnują z makaronu, ziemniaków i chleba. Czy to dobry krok? Dlaczego od razu, machinalnie ma się tendencję do eliminowania tych produktów? Nie jest to zupełnie umotywowane właściwościami chleba. Często mówiąc chleb mamy na myśli pieczywo jasne, pszenne. To ono jest niepolecane na diecie. Ale pieczywo żytnie, zwłaszcza razowe, może mieć bardzo pozytywny wpływ na odchudzanie. Redukcję ciała wspomaga błonnik, który jednoczenie sprawia, że przez dłuższy czas jesteśmy syci i nie mamy ochoty na słodkie, niezdrowe i kaloryczne przekąski. Faktycznie, cheb też jest kaloryczny, ale nie jest to powód by z niego rezygnować. W umiarkowanej ilości może mieć on bardzo pozytywny wpływ na proces redukcji masy ciała. Dlatego rozpoczynając odchudzanie nie warto tak od razu z niego rezygnować. Zawiera może sporą ilość węglowodanów, ale są to węglowodany złożone. Co to znaczy? To taki rodzaj węglowodanów, które uwalniają się stopniowo i są wolniej wchłaniane przez nasz organizm. Dzięki temu sycą bardziej i nie powodują szybkiego uczucia głodu. A takie właściwości przy diecie odchudzającej są bardzo wskazane. Kromka chleba żytniego, razowego z chudą wędliną i warzywami będzie doskonałą pełnowartościową przekąską. Zdecydowanie lepiej zaspokoi głód niż słodkie batony, ciastka czy musli z dużą ilością cukru. Dlatego zamiast rzucać się na produkty reklamowane jako fit lepiej zapoznać się głębiej ze składami tego, co spożywamy, bo możemy rezygnować z rzeczy bardzo cennych.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Kategoria: Dieta

  • Kategorie

  • Portal

    • Przemęczenie? Zły nastrój? Problemy z koncentracją? To istotne problemy w dzisiejszych zabieganych czasach. Pracując wiele godzin dziennie, niejednokrotnie nie mamy czasu ani chęci na przygotowywanie w pełni wartościowych posiłków. Skutkiem jest niedobór składników odżywczych. Dodatkowo nieustannie towarzyszący nam stres, nowe wyzwania i problemy, którym trzeba stawić czoła. Wszystkie te czynniki odbijają się na zdrowiu. Wiadomo jednak, że długie i zdrowe życie wiąże się nieodłącznie z odpowiednią podażą substancji odżywczych, szczególnie obecnie, gdy w tak dużym stopniu narażeni jesteśmy na ich szybką utratę z organizmu.

      Dobrym rozwiązaniem, wspomagającym funkcjonowanie organizmu, jest sięgnięcie po odpowiednie składniki mineralne i witaminy w kapsułkach, w proszku bądź w innej wybranej formie. Właściwie skomponowany zestaw substancji, spożywany regularnie, z pewnością przyczyni się do polepszenia jakości życia, lepszego snu, większej wydajności. Nie wahajmy się wspomagać swój organizm, tylko zdrowi możemy osiągnąć pełną satysfakcję z wykonywanych na co dzień czynności.