Głód na diecie odchudzającej

30 sierpnia 2015 | Tagi: , ,

Głód na diecie odchudzającej W okresie letnim niemal każdy jest na diecie. Liczenie kalorii jest męczące, ale dostosować się do jadłospisu jest jeszcze trudniej., gdy nieustannie odczuwa się głód. Ale co zrobić, jeśli ilość kalorii została przekroczona a my wciąż czujemy się głodni? To są momenty, w których najczęściej tracimy silną wolę i sięgamy po przekąski, które jednak nie zaspokajają głodu – wręcz go potęgują. Czekoladowy batonik czy paczka chipsów wcale nie sprawią, że poczujemy się syci. Lepiej sięgnąć po zdrowe produkty, które nie zniweczą podjętych przez nas trudów. Niestety prócz wody wszystko ma swoją kaloryczność. W pierwszej części dnia można sięgnąć po niskokaloryczne owoce takie jak truskawki, maliny czy jagody. W drugiej części dnia świetnie sprawdzi się twaróg z łyżka otrąb. Białko i błonnik skutecznie dadzą uczucie sytości i wyeliminują ochotę na słodkie przekąski. Można też sięgnąć po orzechy, albo ziarna ale pomimo ich dobroczynnych właściwości z ilością nie można przesadzać. Takie przekąski niestety są wysokokaloryczne. Łyżka orzechów ziemnych to nieco ponad 90 kcal. Dobrą przegryzką zawsze stanowią warzywa. Jeśli nie jesteś zwolenniczką suszonych marchewek możesz poświęcić trochę czasu i je wysuszyć, albo zrobić z nich domowe chipsy. W takiej formie będą znacznie łatwiejsze do spożycia. Warto też uzupełnić codzienny jadłospis o węglowodany złożone, które uwalniają się stopniowo w długim czasie. To spowoduje, że dłużej będziemy syci. Dlatego do obiadu można dołożyć kilka łyżek kaszy a na śniadanie wybrać chleb żytni.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Kategoria: Dieta

  • Kategorie

  • Portal

    • Przemęczenie? Zły nastrój? Problemy z koncentracją? To istotne problemy w dzisiejszych zabieganych czasach. Pracując wiele godzin dziennie, niejednokrotnie nie mamy czasu ani chęci na przygotowywanie w pełni wartościowych posiłków. Skutkiem jest niedobór składników odżywczych. Dodatkowo nieustannie towarzyszący nam stres, nowe wyzwania i problemy, którym trzeba stawić czoła. Wszystkie te czynniki odbijają się na zdrowiu. Wiadomo jednak, że długie i zdrowe życie wiąże się nieodłącznie z odpowiednią podażą substancji odżywczych, szczególnie obecnie, gdy w tak dużym stopniu narażeni jesteśmy na ich szybką utratę z organizmu.

      Dobrym rozwiązaniem, wspomagającym funkcjonowanie organizmu, jest sięgnięcie po odpowiednie składniki mineralne i witaminy w kapsułkach, w proszku bądź w innej wybranej formie. Właściwie skomponowany zestaw substancji, spożywany regularnie, z pewnością przyczyni się do polepszenia jakości życia, lepszego snu, większej wydajności. Nie wahajmy się wspomagać swój organizm, tylko zdrowi możemy osiągnąć pełną satysfakcję z wykonywanych na co dzień czynności.